УПУTСТВА И ФОРМУЛАРИ

37105

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

УПУТСТВО ЗА СТРУЧНЕ СКУПОВЕ

Одредбама из члана 13 Правилника о сталном стручном усавршавању наставника, васпитача и стручних сарадника („Сл. гласник РС” бр. 86/2015, 3/2016, 73/2016, 80/2016) дефинисани су стручни скупови као облици стручног усавршавања, који могу бити одобрени од стране Завода за унапређивање образовања и васпитања.

Више о свим облицима стручног усавршавања можете видети на страници Пријава стручних скупова.

Пријављивање стручних скупова врши се путем електронских пријава најкасније 60 дана пре његовог почетка, у складу са чланом 13 наведеног правилника и Одлуком директора Завода за унапређивање образовања и васпитања.

Одобравање стручних скупова врши се у складу са Правилником о раду стручног тима Завода у поступку одобравања и праћења реализације одобрених облика сталног стручног усавршавања наставника, васпитача, стручних сарадника и директора.

У току једне школске године, организатор стручног скупа, има право да поднесе на одобравање захтев за највише 10 стручних скупова.

  1. Пријава за стручне скупове врши се електронским путем на интернет адреси http://www.zuov.rs/programi1/strucniskup

      Прилози који су Вам потребни за пријаву:

  • ПРИЛОГ 1. Детаљни подаци (еxcel; документ): Преузмите овде
  • ПРИЛОГ 2. Радне биографије: Преузмите овде (Приложити радне биографије свих реализатора)
  • ПРИЛОГ 3. План рада (елементe садржаја програма које треба унети у план рада стручног скупа, можете погледати овде)
  • ПРИЛОГ 4. Скениран извод из статута и одговарајућег регистра (прилажу само стручна друштва и удружења)
  • ПРИЛОГ 5. Скенирана копија извода / копија налога за пренос, за стручне и административне трошкове ЗУОВ-а у износу од 7300,00 (седам хиљада и тристотине) динара на текући рачун Завода, број 840-2033666-42
  • ПРИЛОГ 6. Скенирана изјава институције која пријављује стручни скуп (документ је потребно печатирати и потписати): Преузмите документ
  1. Извештај о одржаном стручном скупу са списком учесника – попунити ћирилицом и послати Заводу у електронском облику на и-мејл realizacija.strucnihskupova@zuov.gov.rs, у року од 15 дана од дана одржавања. Уз извештај обавезно доставити и скениран списак учесника (попуњен и потписан од стране учесника) потписан и оверен печатом организатора.

Додатне информације могу се добити на телефоне: 011 /206 80 32, 011 /206 80 33 и 011 /206 80 61.


 

УПУТСТВО И ФОРМУЛАРИ ЗА ОДОБРЕНЕ ПРОГРАМЕ СТАЛНОГ СТРУЧНОГ УСАВРШАВАЊА ЗА ШКОЛСКУ 2016/17. и 2017/18. ГОДИНУ

Пре него што пошаљете извештај о реализацији програма обуке, проверите:
– да ли извештај о реализацији програма обуке има печат,
– да ли су потписани реализатори обуке,
– да ли су сви елементи извештаја унети.
За сваки семинар за који је послат извештај, мора бити претходно унета најава одржавања на адреси  www.zuov.rs/programi1/najava 

1. Упутство установама, центрима за стручно усавршавање, стручним друштвима, односно удружењима за програме сталног стручног усавршавања
2. Извештај о одржаној обуци у облику Excel документа
3. Извештај о одржаној обуци са списком учесника – за штампу
4. Упитник за учеснике обуке – за штампу
5. Извештај о начину примене одобреног програма и његовим ефектима у пракси

УПУТСТВО И ФОРМУЛАРИ ЗА РЕАЛИЗАТОРЕ ПРОГРАМА КОЈЕ ЈЕ РЕШЕЊЕМ ДОНЕО МИНИСТАР ПРОСВЕТЕ, НАУКЕ И ТЕХНОЛОШКОГ РАЗВОЈА:

1. Упутство за координаторе, ауторе и реализаторе програма – МПНТР
2. Извештај о одржаној обуци – МПНТР у облику Excel документа
3. Извештај о одржаној обуци са списком учесника – за штампу – МПНТР
4. Упитник за учеснике обукe – МПНТР – за штампу


 

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.